Wydarzenia specjalne

Jednym z zasadniczych założeń wydarzenia specjalnego jest przyciągnięcie uwagi grupy docelowej. Wydarzenia mogą być zakrojone na różną skalę, w zależności od potrzeb i możliwości firmy. Dobrze zorganizowane wydarzenie w oryginalny i niekonwencjonalny sposób prezentuje firmę i jej produkty, umożliwia bezpośrednią prezentację, a przede wszystkim służy integracji i zacieśnieniu relacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Z uwagi na cel przewodni – czyli wywołanie rozgłosu wokół firmy, powinno być to wydarzenie nietypowe. Chociażby dlatego, że niektórzy goście – dziennikarze, czy osoby publiczne otrzymują na co dzień wiele takich zaproszeń i musimy ich przekonać, że z nami nie zmarnują czasu. A ciekawie zrealizowane przedsięwzięcie na długo pozostaje w pamięci uczestników.
Usługi PROgress:

  • Wprowadzenie nowej marki na rynek
  • Kameralne spotkania biznesowe
  • Śniadania prasowe